niedziela, 30 sierpnia 2009

bez tytułu


Z czym wam się kojarzy to zdjęcie?

6 komentarzy:

  1. "Nie mam ust a muszę krzyczeć" - skoro nie wypada kopjować tytułów to:

    "Nie ust muszę krzyczeć"

    OdpowiedzUsuń
  2. Z baśniami o pięknych kobietach zamkniętych w jaskiniach

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Każdy może interpretować jak chce, nie lubię narzucać. Byłem ciekaw, na ile zbieżne będzie wasze widzenie z moim. Ja to bym zatytułował "Szeherezada" - tak mi się kojarzy.
    Asiu - wygrałaś dropsa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Phi... jakoś tak "szeherezada" to banalnie. Mi też się jakoś tak z tym kojaż ale od strony wizualnej a od strony intelektualnej z tym co napisałem. Ostatnio jakoś marudny jestem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyeeaaa kiedy mogę odebrać nagrodę ?:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. z poduszką
    jak to "ostatnio"?:)

    OdpowiedzUsuń